Dag 13

13 april 2024 - Cambronne-lès-Ribécourt, Frankrijk

Hallo allemaal met heel veel spijt moet ik jullie meedelen dat ik om medische redenen mijn tocht moet stoppen,de beentjes willen nog wel mee maar borstkas ergens niet oké met moeilijke ademhaling.Wil jullie nog wel bedanken voor de leuke reacties die jullie mij gestuurd hebben.

Groetjes en tot.....

1. Geert:
    13 april 2024
    Hey Paultje, gezondheid gaat altijd voor. Tot nu al een mooie prestatie en je hebt nog alle tijd om je tocht op een latere datum verder te zetten. Hil wacht al smachtend op jou .... Tot een dezer dagen maatje!
  2. Geert:
    13 april 2024
    En oh ja, als je rap bent kan je vanavond nog mee naar de muziek kroegentocht in Tielen ... 😀 Frisse Stella ... 🍺
  3. Nathalie RAEYMAEKERS:
    13 april 2024
    Amai nie dikke chapeau, Paul… toch al een flinke tocht achter de rug hé!!!! heel jammer… maar als je lichaam anders aangeeft 😞 want ge had da anders zeker gehaald 💪💪💪
    Top prestatie…
  4. Karin thys:
    13 april 2024
    Jammer Paul, maar het is al een hele prestatie om in je eentje aan zo een tocht te beginnen. Super gedaan👍
  5. Fonny:
    13 april 2024
    Gezondheid is het belangrijkste maar toch knap dedaan
  6. Guy Br.:
    13 april 2024
    Spijtig Paul 🤷‍♀️ toch al een hele prestatie.
  7. Danny:
    13 april 2024
    Das wel jammer Paul maar gezondheid gaat toch altijd voor
  8. Geert Keuppens:
    13 april 2024
    Paul ge hebt da goed gedaan,je kan later nog altijd starten waar het gestopt is
    Topprestatie maar je moet aan je gezondheid denken
    Dieje rugzak blijft het grootste probleem hé
    Toch een dikke proficiat 💪👍🥾🇫🇷🍀😉
  9. TOM:
    13 april 2024
    Spijtig maat het is zo! Misschien later nog eens een tweede poging. Naar je lichaam luisteren , het enige dat telt.Ook al wil het kopje of de benen nog verder. Ge moogt fier zijn op de geleverde prestatie, Veilige thuiskomst .
  10. Greet:
    13 april 2024
    Helemaal te begrijpen Paul. Je gezondheid gaat voor. Je prestatie tot nu toe was al super💪en wie weet komt er nog een vervolg en dan zijn we der ook weer bij om je te steunen.
    Nu eerst me-time
  11. Walter Van loon:
    13 april 2024
    Je had nog zoveel mooie dingen te doen en te zien ,maar gezondheid is belangrijk .en wie weet komt deel twee sneller dan je den kt!!
    Jammer ,maar toch chapeau voor wat je presteerde
  12. Die van den Opstal:
    👊🏻👊🏻👊🏻 sowieso trots op je prestatie! Eerst herstellen nu. 👊🏻👊🏻👊🏻
  13. Ben:
    13 april 2024
    Kun je niks aan doen Paul, laat dat eerst maar eens nakijken
  14. SOPJE:
    13 april 2024
    Da geloof ik dat het met veel spijt is, vooral omdat die benen nog fit waren hè! Mer ja, die rugzak moet ook mee hè! U nu soigneren en terug op u plooi komen!
    👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
  15. Dirk Soontjens:
    13 april 2024
    Heel jammer, Paul. Maar er gaat niets boven de gezondheid. Da´s vele belangrijker. Je hebt onwaarschijnlijk al wel mooie herinneringen overgehouden aan deze tocht. Snel beter, Paul. Proficiat met de prestatie!
  16. Michel:
    13 april 2024
    Paul,een geweldige tocht al gedaan,maatje.
    Eff goe rusten kan deugt doen.Al op zicht fantastisch gedaan,Paul
  17. Conny Van Cleuvenbergen:
    13 april 2024
    Spijtig Paul dat uw gezondheid de spelbreker is van uw wandeltocht, we wensen u een spoedig herstel.
  18. Trien van Tielen:
    14 april 2024
    Niet leuk! En spijtig..maar de gezondheid gaat altijd voor hè..verstandige keuze! Goed op uw plooi komen en kan je het nog altijd hervatten als de goesting er is,je weet nu wat het is hé

Jouw reactie